Oslo city, here I come!!;)

Oslo city, gjør dere klare for Tuva Willassen sin ankomst! For på torsdags morgen klokken 06.45 sitter den snertne stumpen min på flyet på vei sørover mot hovedstaten. Der skal jeg shoppe så mye at jeg må  kjøpe minst tre nye kofferter og må betale 4893785983 kroner i overvekt når jeg skal hjem igjen. Når jeg reiser nå på torsdag, så har jeg akkurat fått lønning, så det passer jo fint. Så jeg gleder meg veeeeldig. Blir nesten en liten førjulsferie om du kan kalle det det. Jo jeg velger og kalle det for det, for jeg liker tanken. Jippii 😀

Det er faktisk sykt lenge siden sist jeg var i Oslo når jeg tenker meg om, 3 12 år siden?! hmm, jo. Har jo selvfølgelig mellomlandet  der og sånt da. Så jeg er ikke så veldig oppdatert på shoppingmulighetene der nede, så hvis dere har noen tips om hvor det er bra å shoppe, så ROP UT NÅ! da blir jeg glad:D

Kanskje jeg dulter bort i Obama mens jeg er der. Da hadde han vært bra heldig, eller hva;)?dsc07129

Bare et bilde av meg, for dere som lurte på hvordan jeg egentlig ser ut.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg