Outfits


 
                                                           

Alle klærne er fra Vero Moda når jeg tenker meg om. Smykket er fra Cubus eller kappahl og armbåndet er fra Kappahl. Er dere klar over hvor kaldt det egentlig er ute? Tenk at jeg stod der nede på kaia UTEN jakke å frøys rogna av meg bare for å ta outfitbilder for dere. Tenk å ofre seg på den måten. Hvis jeg ligger syk i morgen så skjønner jeg hvorfor..

Ville bare vise frem mine paintskills. Hadde ingenting med at jeg var direkte dritstygg på dette bilde..


Triana er så wannebe meg, wtf!



Skjørt: H&M
Belte: Gina Tricot

Sko: H&M

Genser: H&M

Armbånd: H&M og Kappahl

Øredobber – Cubus



Skinnjakke: only, vero moda
Bukse: bik bok
strikkavest: fretex

Smykke er fra kappahl og toppen har jeg fått hos søsteren min, så jeg vet ikke hvor den er fra. Første gang den ble brukt i dag faktisk.

My indianshoes! De er fra skoringen. Bilde er ikke tatt i dag.

Øredobber, min store kjærligheten. De er fra H&M og fåes kjøpt enda. 49 kr bare, løp og kjøp!



Litt sol i tryne må til.



Dagens outfit:
Bukse – Vero Moda
Sko – Polen
Tank-topp – Gina Tricot
Cardigan – Vero Moda
Accesorize – Kappahl



Bukse – Gina trivot
Bluse – vero moda
Sko – H&M
Accesorize – Glitter ?



Jeg digga den outfiten, dark and dangerous! mjau
T-skjorte – Cubus
Tights – Vero Moda
Accesorize – H&M 



 




 


13 kommentarer

Siste innlegg