Var denne jakken kul? kjøpe, ikke kjøpe?

Nå er jeg akkurat kommet hjem til bestemor etter flere timer på shopping i Oslo. Hvis man kan kalle det shopping, for  guess what, jeg fant jo INGENTING! Var jo selvfølgelig innom Gina Tricot, og utvalget var så kjedelig og dårlig. Vanligvis når jeg er innom Gina så er hendene så fulle at jeg nesten detter om, men jeg fant bare en enkel t-skjorte som jeg kjøpte. Det var skuffende at det var så dårlig utvalg hos Gina. Men fikk kjøpt en julegave i dag, og det er jeg jo fornøyd med.

Men skal jo innom sentrum en tur på mandagen når vi reiser hjem, og da skal jeg seriøst ransake alle butikkene sånn at jeg finner noe jeg har lyst på. Må nå innrømme at det ikke er så brae shoppingmuligheter i Oslo når jeg tenker meg om, selvfølgelig bedre enn Tromsø men det skal jo ikke så veldig mye til. Er jo nesten bare kjedebutikker overalt, og de orket jeg ikke bruke så mye tid på, for der er det jo nesten akkurat det samme som hjemme.

Har lenge nå vært på utkikk etter ny vinterjakke, men har enda ikke funnet noe. For jeg er veldig kresen. Er jo viktig at man finner noe man liker, for man skal jo gå med den vær dag. I dag så åpnet jeg øynene og fant en jakke på Urban som jeg synes var kul, men samtidlig ikke helt min stil. Likte den veldig godt, men er ikke helt sikker på om den blir brukt så mye. 

 volcomglobaljacketpurpleyellow0910
volcomglobaljacket

 Her er jakken jeg fant. Hva synes dere?? kjøpe, eller ikke kjøpe? den så forresten mye freshere ut i virkeligheten. Der hvor dere ser det er lilla, den lillafargen er mye finere i virkeligheten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg