Hvilken kjole liker du best?

Hei igjen!

Det er jo ikke noe hemmelighet at vi jenter elsker å shoppe, og jeg er ingen unntak. Ble plutselig skikkelig sugen på en ny kjole, så jeg klikket meg inn på nelly.com å fant frem disse fire skjønnhetene som jeg vurderer å bestille. Man må jo ha en ny kjole til nyttårsaften, eller hva;)
Også er det jo 50-80% salg på diverse varer der, og det passer meg utmerket!

Pleated Metallic Dress NOK 179, Rare Fashion - NELLY.COM
Sexy partykjole! Pris: 179 (før 399kr)
Pink Metallic Dress NOK 179, Rare Fashion - NELLY.COM
smoking hot! Pris: 179 kr (før 399kr)

80'S Frill Dress NOK 229, Rare Fashion - NELLY.COM
Denne var supersøt! Pris: 229kr (før 449kr)

Kate Dress NOK 599, Motel - NELLY.COM
Black and sexy! Pris: 599 kr

Hvilken likte du best?

sorry for dårlig bilde kvalitet, vet ikke hvorfor.
see yah later <

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg