Jeg hater å finne på overskrift

Dette skrev jeg i går, men sovnet før jeg fikk publisert det.
Hei dere!
Kan tenke meg at det er mange trøtte mennesker der ute som er like gretten som meg i dag. Hvor ble det av juleferien? Jeg vil ha leeeengre ferie. Skole virker helt fjernt for meg, og motivasjonen er på null og nada. Føltes ut som at det var noen som stakk en kniv langt inn i hjerterota mi i dag da jeg gikk opp skoletrappene og gikk inn på det "kjære" klasserommet som jeg har savnet så sårt.

Jeg angrer like mye vær gang jeg har døgnet. Har vært like trøtt som en gammel bestemor på 90 år i dag og øyenlokkene mine er så tunge at man skulle trodd noen hadde lagt flere tonn med snø på dem. Har tvingt meg selv til og ikke ta min daglige powernap, for det er jo nemlig det som fucker til døgnrytmen min. Jeg lærer aldri. Men det er jo så diiiigg å legge seg i god senga etter at man har slitt seg gjennom en hel dag på skolebenken. En good thing er jo at det er sesong premiere på Hotell cæcar og det der Jackson 5 programmet i dag, så i kveld ligger jeg langflat forran tv'en. Kos dere<3

♥Flere som har hatt en tung dag?
♥Noen som synes det var greit å begynne på skolen igjen?

Alt føles litt opp ned i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg