Jeg skal være hårmodell

Det ble ikke noe bobb. Nei jeg tørr ikke for jeg er en reddhare som ikke tørr å skille seg ut(not). Eller man skiller seg jo egentlig ikke så mye ut med bobb, for er jo veldig mange som har det nå for tiden. Men jeg var hos frisøren i dag og stusset håret. Det er alltid deilig etter man har vært å klipt seg å gre fingrene gjennom håret å kjenne på det silkemyke og friske håret. Men alltid når man har klipt seg så føles det ut som at frisøren har klipt mer enn det hun(frisører er som regel jenter) egentlig har gjort. Så det føles ganske kort ut, så nå er det bare og begynne å spare igjen:)

En ting som var litt artig i dag. var at hun som klipte meg sporte om jeg ville sitte hårmodell for henne. Og da tenkte jeg bare med en gang "IKKE faeeeen". For som regel når jeg hører at folk har sittet hårmodell så har frisøren klipt de snaukorte og de har måtte brukt flere før det har vokst ut igjen. Men da forklarte hun meg at hun bare skulle sette opp håret å lage frisyre osv. Også skulle hun nappe og farge øyenbryn og vipper. Har aldri blitt stylet på håret før av profosjonelle, så det blir sikkert artig. Da må jeg legge ut bilde på bloggen så dere får se:)

?Har du sittet hårmodell noen gang? Ble det bra?

Bare hun ikke styler meg sånn så er jeg fornøyd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg