Jeg gir bort brukte klær!

Helt riktig. Har akkurat ryddet gjennom klærne mine og fant frem mange gensere som enten er blitt for små, eller som jeg rett og slett ikke bruker. Så da tenkte jeg "Hvorfor ikke gi de bort til noen på bloggen?" Og det blir jo for dumt og bare kaste dem, for de er jo brukelige. Dere betaler jo selvfølgelig porto:) ellers er de gratis. Så bare send meg en mail på [email protected] om du er interessert. Men dere må huske på at jeg er ganske liten selv, og bruker som regel xs/s i gensere. Og som sagt, noen er for små.


Fra venstre:
Helt hvit genser fra cubus (str. xs)
Rød genser fra Redlabel eller no (str. s) men jeg vil heller si at den er i str. xs
Hvit genser med masse print på fra Carlings (str. xs)

Fra venstre:
Hvit genser med print fra BikBok (str: xs)
Grå genser med ruter fra en random butikk i Australia (str: s)
Rosa fleece-kose genser fra Ellos trur jeg (str 164/14år/xs)

Fra venstre:
Grå genser fra BikBok med fuskepels inni (str: xs)
Fløyelsgenser fra BikBok (str: Xs)
Marineblå genser fra Vero Moda, jævlig gammel modell. (står str. L men jeg vil heller si den er i str. xs)

Fra venstre:
Babyrosa genser fra BikBok (str. xs)
Hettegenser fra RedLabel (str. s)
Stripete genser fra BlendShe (str. m/l)

10 kommentarer

Siste innlegg