Hva er din mening om plastisk kirurgi?

Er mange i dag som legger seg under kniven for å rette på ting de ikke er fornøyde med. For noen personer så er det sånn at etter en operasjon, så finner de ut at de fortsatt ikke er fornøyde med utseende. Og de da fortsetter og fortsetter med å operere seg selv, og de ofte ender opp som for eksempel Michael Jackson eller denne dama her
Plastic fantastic ikke sant? Kan tenke meg at det blir på en måte som en sykdom, at man blir avhengig. uffuff!

Alle har jo noe med utseende sitt som de ikke liker og som de kunne klart seg godt uten. Men sånn er det bare. Ingen er perfekte, heldigvis. Jeg for eksempel, liker ikke nesen min. Kunne godt hatt en annen nese. Men det hadde vært rart om jeg plutselig skulle fått en liten og søt nese som jeg egentlig har lyst på. Det hadde liksom ikke vært meg det. Trur nok at jeg skal klare å leve livet ut med den nesen jeg har.
Hvis det er flere der ute som har en bred nese som meg, er det et nyttig tips i denne videoen. Plastisk kirurgi, med sminke:)

Men det er ikke alle som klarer å leve livet ut sånn som de er født. For noen går det jo over stokk og stein. Man må se på helheten av seg selv, og ikke stå med forsørrelsesglass forran speilet å ni glo på vær minste detalje av ansiktet og kroppen din. Da vil du alltid finne feil ved deg selv. Har hørt at de som har spiseforstyrrelser har en psykisk sykdom som er slik at de ikke kan se helheten av kroppen. Da er det jo forståelig at man får spiseforstyrrelser.

Om jeg er for eller i mot plastikk operasjon? Både ja og nei. Kommer jo ann på tilfellet. Hadde jeg vært kirurgen til Michael Jackson eller hun dama på bilde over, hadde jeg nektet å operert de hvis de hadde kommet å spurt meg om en ny operasjon. Det er GALSKAP! Men (det kommer alltid et men) i dette tilfelle er det fult forståelig.


Denne jenta har nok fått et mye lettere liv etter operasjonen, så det er jo kjempe bra!

Hva er din mening om plastikk kirurgi?
Kunne du tenkt deg å tatt det og i såfall hva ville du fått operert?
let me know, synes det er veldig interessant!

Lurer på om noen orket å lese alt dette..

4 kommentarer
    1. Personlig ville jeg operert bort arr og sånn etter en ulykke jeg var i.. Andre ting jeg kunne fikset på om det var ett problem for meg ville vært syn, hårvekst eller alvorlige tilfeller (sånn som hu med underbittet på bildet der).. Jeg tror jeg har det synet jeg har pga at jeg er mann og ikke har opplevd presset ved å være jente.. Men vil legge til at jeg på en måte forstår hvorfor jenter blir påvirket til å ville gjøre noe med utseendet sitt.. Vi lever jo i ett samfunn hvor vi hele tiden blir minnet på hvor viktig det er å se bra ut og det kan jo påvirke mange til å gå langt for lite, hvis jeg kan si det på den måten..

    2. fin blogg 🙂
      Jeg skal ha et selskap også veit jeg ikke tema så jeg har et innlegg om det det hadde vært fint om du kunne komentert ,og nevnt noen temar 🙂

    3. ulekkert..
      jeg ville tatt silikon i puppene med mindre det så så kunstig ut, og var farlig og vondt osv.

    4. Altså, for de som er kjempe misfornøyd med kroppen sin – er det bare positivt at det faktisk finnes noe som kan rette opp i “feilene” deres, MEN …
      på den andre siden av saken – man skal være forsiktig med HVA man gjør og HVORFOR man gjør det.
      “større pupper fordi gutter liker det?” pøhhh

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg