Slik ble håret!

Hei alle søte mennesker!
Har nesten akkurat kommet hjem fra Nikita hvor jeg var oppsett-hårmodell i dag. Var stas å bli litt dolla opp på håret. Følte meg så fin med krøller og oppsatt hår. Jeg har kanskje bare krøllet hele håret mitt ca 3 gang i hele mitt liv, fordi det tar så sykt lang tid på meg og de faller ut før jeg kommer meg ut døren. Nettopp fordi jeg har så tykt og tungt hår. Er mulig jeg blir hennes faste lille prøvedukke. Her er bilder av frisyren etter at jeg var kommet hjem. Og krøllene overlevde jo selvfølgelig ikke hjemreisen hel og fin.


Er lov å kommentere:)

Nå skal jeg se Hotell cæcar så stikker jeg på SATS, så blogges vi senere. Mens dere venter på at jeg skal komme hjem fra SATS for å blogge mer for dere, så kan dere høre på denne nydelige sangen av den enda mer nydelige artisten Leona Lewis. My favorite song at moment. Hun er så vakker og søt i denne musikkvideoen. Enjoy!

3 kommentarer
    1. HÆI.
      Jeg synes at du bør revurdere både fargen og formen på håret. assa, hele dæi ær jo svart?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg