Jeg og Therese selger kjempe fine sko fra str. 34-37 til en billig penge!

Heihei!
Jeg er veldig sliten akkurat nå. Har vært på jobb i ti og en halv time. Tror jeg er i drømmeland i løpet av en time, men først må jeg jo blogge litt siden jeg ikke har hatt mulighet til det i hele dag.

Tilbake til overskriften. Ja jeg og Therese prøver å få solgt noen sko som enten er blitt for små eller som vi ikke bruker lengre. Alle er lite og pent brukt, og vi selger de for en billig penge. Alle jenter elsker jo sko, så hvorfor ikke gjøre et røverkjøp hos oss? Hvis du er interessert så send meg en mail på [email protected] eller legg igjen en kommentar.

Vi har lagt ut en annonse på finn.no som du kommer inn på hvis du trykker her! Der finner du pris osv.

Her er noen av skoene

8 kommentarer

Siste innlegg