Dagens to do list

God morgen Norge=)
Våknet faktisk nå av meg selv, lys våken. Hvor fantastisk er ikke det det da? I ukedagene er jeg dead meat når jeg blir vekt om morgenen  for å dra på skolen, og det er flere gang jeg er helt i ørska og ikke reagerer en ganger når noen vekker meg. Som resulterer i at jeg forsover meg, og får mange anmerkninger. Hurraa! Og denne helgen ble ikke helt som jeg hadde planlagt. Det ble derimot ei jobbhelg. Men da blir det jo mer penger og shopping på meg=D

Idag er det flere ting jeg må gjøre, så jeg har laget meg en To do list i tilfeldig rekkefølge. streker over de tingene som blir gjort etterhvert

  Spise en god frokost
 Dra å trene på SATS
 Ta litt solarium (kanskje)
 Dusje og kure håret
 Gjøre ukens lekser
 Ta outfit bildet
 Legge ut en liten video på bloggen
 Rydde og vaske rommet
 Legge meg hvertfall litt tidlig

Nå skal jeg gå å gjøre det første på lista, for magen min skriker etter mat stakkars.
Hva er deres to do list today?


Dette er tatt den dagen jeg opprettet bloggen min for litt over en måned siden. Se så brun jeg var! JO, jeg skal ta sol i dag!

10 kommentarer

Siste innlegg