TRENING, SELVDISIPLIN OG EN VIDEO

Hei alle dere:)
Har akkurat nå kommet hjem fra SATS
, og jeg blir bare mer og mer glad i den plassen. Det er blitt "My second home" nå! Så hvis jeg ikke er hjemme så finner dere meg på SATS på Langnes. Var med på en sånn step-puls time med instruktør. Det var sykt bra trening og svetten rant som ei fossende elv. Det var en kjempeflink instruktør som jeg ble veldig inspirert av. Vurderer faktisk litt det yrket. Det var veldig mange som hadde meldt seg på den timen, og jeg tipper at aldersgruppen lå på 30+. Jeg må si at jeg var imponert over hvor i god form folket var. Er glad for at jeg kom litt forseint så jeg måtte stille meg bakerst, ellers hadde alle sett de små pausene jeg måtte ta innimellom. Og det hadde jo vært litt flaut siden så og si alle der hadde passert 30 år mens jeg er en ung og "sprek" 15-åring.

Min selvdisiplin er ikke mye å skryte av. I et innlegg tidligere i dag så skrev jo jeg en "To do list", også skulle jeg streke over etterhvert som tingene var blitt gjort. Som dere ser så er under halvparten blitt gjort. Jeg har bare ligget å slasket i nesten hele dag. Null selvdisiplin. Men jeg SKAL klare den siste på listen.

Hvorfor fikk ikke jeg en sånn fjernkontroll i julegave med sånne funksjoner som styrer kroppen min? Det hadde vært den beste julegaven ever. Hvis jeg trykket for eksempel på "gå å gjør lekser" eller "rydd rommet ditt nå". Da hadde livet vært mye enklere. Er det noen smartinger der ute som kan finne opp en sånn en å sende den i posten til meg?

Jeg vet jo godt at et innlegg er kjedelig uten noe bildet eller noe sånt, så slenger bare med en video der hvor jeg var med i en konkurranse om et gavekort på 5000kr fra Urban. Det var mye vanskeligere å ri oksen enn jeg trudde.

6 kommentarer
    1. Katrine Øien: HAHAHA xD skulle akkurat til å skrive nåkka, men det passe sæ ikke på bloggen, så æ skriv det heller på msn:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg