Man kan style om outfitene sine bare med tilbehør!

Har satt sammen et outfit, også har jeg brukt forskjellige tilbehør som gjør det til to helt forskjellige stiler som jeg liker veldig godt. Kult ikke sant? Så enkelt kan det være. Har brukt lang tid på dette innlegget, så håper dere liker det:) Trykk på de små bildene for å få de større.

Outfit number one: Her har jeg brukt tilbehør i svart og sølv, som gjør antrekket mer rocka, synes jeg=)



Topp: Vero Moda
Shorts (som har vært ei bukse): Random butikk fra Australia
Belte: Kappahl
Armbånd: Det i sølv er fra Kappahl, det andre fikk jeg i sydengave hos søsteren min
Sko: Random butikk i Polen
Veske: Lindex


Outfit number two: Her har jeg brukt tilbehør i brune nyanser som gjør antrekket litt mykere og litt indianer inspirert synes jeg=) (fotografen min stakk av, så jeg måte ty til speilbilder. Skittent speil til og med, ufff!)


Samme short og bukse som på de forrige bildene
Belte
: kappahl
Smykker: Gina Tricot
Amrbånd: H&M og glitter
Sko: Random butikk i Polen
Veske: Random butikk i Polen

Hva synes dere om antrekkene?
Hvilken likte du best?
Skal jeg lage flere slike innlegg fremover?

Give me a comment if you like it 😀

Vi snakkes senere dere søtinger som leser bloggen min!

7 kommentarer

Siste innlegg