Strømmen gikk

Hei bloggen!
Jeg holdt på med å knipse bilder av et dødskult outfit for dere. Men så gikk strømmen i hele huset og i hele gaten jeg bor i, så jeg så absolutt ingenting! Er jo mørketid her i nord, så det kommer ingen lys utenfra heller. Så det er nesten litt skummelt, selv om jeg ikke er mørkeredd. Er så trist å sitte her i mørket alene, så jeg tok noen bilder av meg selv, haha!     

Se så redd og lei meg jeg er!             
  
Her leker jeg Handywoman!

Snakket med lillesøsteren min i telefonen, da ble jeg ikke så redd lengre

Ojj, der kom strømmen igjen! Nå kan jeg fortsette på det outfit innlegget jeg snart er ferdig med!

Forresten en ting til. Tenkte jeg skulle kjøre i gang en konkurranse på bloggen hvis noen er interessert i det. For hvis ingen er det så orker jeg jo ikke. Så kan dere godt tipse om hva premien kan være, selv om jeg har noen tanker om hva den skal være allerede.

Blogges veldig snart

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg