Things to do before 2011

Alle andre har sotte noen mål for året, så tenkte jeg også for en gangs skyld skulle gjøre det. Bedre litt sent en aldri! Så hvorfor ikke skrive dem ned på bloggen, så kan jeg se når året er gått om jeg har klart mine mål og ønsker.

Dette året skal jeg: Være drit flink til å trene, spise litt sunnere, følge med på frusterte fruer når det begynner på tv-skjermen igjen, jobbe en del og tjene penger, som jeg skal bruke på masse nye klær, blogge masse, vinne noe, sole meg en del i solarium, dra til syden minst 2 ganger, få meg flere venner, gjøre mere husarbeid, ende frisyre, bli flinkere på skolen og gjøre lekser, gi penger til redd barna o.l, kjøpe meg flere sko, male rommet mitt, bli flinkere til å kommentere andre sine innlegg, få meg kjæreste(I hope so! så hvis du er en gutt mellom 8-11år, call me on 99539003), begynne på den vgs jeg ønsker, være mer ute i naturen, lære å spille gitar eller piano eller begge delene, sminke og ordne meg litt oftere, være en god venn, ta meg tid til å lese bøker, komme ned i alle tre spagatene igjen, forhåpentligvis finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor og ta botox i leppene.  HEY, det har jeg jo allerede!

2010 blir det beste året noensinne! Jeg bare føler det på meg. Lev livet fult ut og ha det drit kult. For jorden går jo liksom under i 2012 vet dere. Selv om jorden går under, kommer ikke jeg til å gå under med den. Basta!
 

7 kommentarer
    1. Bra blogg generelt, men kanskje du burde starte å lese igjennom innleggene dine før du publiserer dem? Er så slitsomt å lese små fjortis skrivefeil.
      I alle fall lær deg når du skal bruke “å” og “og” 🙂
      … og wtf skjer me leppa di ?

    2. word.com: Takk for kritikk! Ja det har du helt rett i. Skal begynne å lese gjennom innleggene før jeg legger de ut. Fjortis-skrivefeil faktisk:P Har alltid blandet litt på “å” og “og”.

    3. så faktisk ut som du hadde botox i dem :p
      du glemte og skrive:
      *være mere lamme lillesøstra mi:’D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg