Finn en feil på disse bildene!

Hei lesere! Har dere hatt en fin dag?
Har aldri vært så skolelei som jeg er nå fortiden. Det er faktisk nesten ikke til å holde ut. Tror jeg seriøst må begynne å tippe lotto, så kanskje jeg vinner en milliard, så kan jeg bare leve livet på en tropisk øy med en kjekk kar og bade i havet hele dagen. Aaah. hvor digg hadde ikke det vært. Men det er desverre langt i fra realiteten. Trudde at jeg skulle klare å finne en indre skolelyst i meg i løpet av juleferien, som jeg vet er der langt inne et sted. Men den klarte jeg ikke å finne. Eneste grunnen til at jeg faktisk klarer å komme meg på skolen er den råfete klassen som jeg er blitt så glad i i løpet av disse 2 1/2 årene på ungdomsskolen. Noen som er like lei som meg?


Verdens trøtteste klasse!

I dag dro jeg og jentene på butikken å kjøpte oss kyllingsalat, mmm. Måtte knipse bilder som bevis på hvor sunn vi er blitt. MEN
!FINN EN FEIL PÅ DISSE BILDENE!

Kos dere masse idag!

4 kommentarer
    1. Nå er Blogg vs. Blogg klar hos meg! Se om du er med! Hvis ikke stem gjerne. Jeg trekker ut en av dere som stemmer, som jeg linker til på bloggen min under hele min tur til Malawi (15. jan – 21. feb)
      Kristine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg