Tuva 13 år- mamma, gift, forlovet, tenåringsmor, jobblaus, alenemor, skilt og jævlig PR-kåt

Tviler på at jeg er den eneste som er lei av å se bloggere som har ungene sine som blogg emne. Det er greit med de som faktisk blogger med fornuft om livet som tenåringsmamma, de har jeg ingenting i mot. Men det at mødre bruker ungene sine som et slags bloggobjekt, å legger ut alt om den bare for at hun er jævlig PR-kåt, er ikke mye kult synes jeg. Er kanskje noen som kommer til å slenge dritt om at jeg er respektlaus eller noe. Men hvis jeg hadde hatt en unge nå, så hadde ikke jeg prøvd å blitt kjent pågrunn av ungen min. Hvor lurt er det egentlig å poste masse bilder av ungen sin sånn at hele Norge vet hvem ungen din er? Det hadde vært veldig skremmende synes jeg. Denne er litt slem, men bloggverdenen er så syk at det hadde nesten ikke forundret meg om noen ble gravid bare fordi de ville starte opp en mammablogg.

 Leste selv et par mammablogger tidligere, for det er jo faktisk litt fascinerende noen av dem. Men etterhvert har det jo tatt helt av, og det dukker opp så mange fake mammablogger også. Men mammabloggene får det jo til, det skal de ha. Er jo flere av dem bare på topplisten, så folk leser jo bloggene deres hele tiden.

Hmmm. Hvis jeg bare blir gravid, kanskje jeg kommer på topplista da?!


"Hei! Jeg heter Tuva og er 14 år, og dette er et bildet av med og datteren min på 2 år. Er vi ikke skjønne?"

4 kommentarer
    1. Sikert lenge siden du skreiv det her ¨å sån.. Men vil kommentere en ting! For oss unge somm vil bli eller er mor kan det være lærerikt! Blogg er noe man har for å skrive om ting andre kan lære av! ingen som har blogg fordi dem vil bli berømte… du tjener kun 3 kr om dagen! Er ikke så jævelig mye…
      Folk skriver hva di vil og la dem få lov til det.. Men da trenger ikke du å lese det om du ikke intriserer deg for det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg