Er underholdene å se på gamle bilder av seg selv

Heihei!
Gidder ikke fortelle igjen at jeg har vært på SATS, for dette er jo ikke akkurat en treningsblogg. Faen, der gjorde jeg det akkurat. Men i allefall, dere har sikkert merket selv at når man blogger så får man sykt mange unødvendige bilder på pc'en. Så i sted så gikk jeg fort gjennom bildene på pc'en min og slettet en del og samtidlig så kom jeg over noen gamle bilder av meg som tydelig er i fra min såkalte "fjortisperiode". Var usedvanlig glad i å ta bilder av meg selv ser det ut til og mobilkameraet var et must. Haha små flææut. Enjoy sier jeg bare;) (trykk på bildene for å få de større hvis du absolutt vil se nærmere på de)

Fra min gråhårete periode
  
Ligger nok en god del solpudder i de to bildene til høyre. Men jeg hadde faktisk akkurat vært i syden der, og jeg var veldig brun.

Speilbilder var favoritten
 
Ja, det er det jo enda da. næt!

Photoshoot på brun og blid må til

Hmm. Var nå ganske brun på det bildet til høyre da

Photoshoot sammen med Marte

Her leker man glamourmodeller, bare ikke helt

Photoshoot med meg selv


Det er jo alltid gøy. Men en ting, det er IKKE lov å smile!

Tenker dere har fått nok av tryne mitt på en stund nå=)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg