God morgen

God morgen!
Endelig er det fradag folkens! Og gjett en gang hvem som er overlykkelig for det. Fredag er en helligdag for min del. Kom ikke ut noe videoblogg i går, fordi det ble så sent så fikk ikke redigert den. Men det skal vi gjøre i dag, så i ettermiddag/kveld kommer det min første videoblogg. Følte meg som den dusten som stod å snakket til meg selv og kameraet. Men når den blir redigert og sånn, så blir den sikkert ikke så flau håper jeg. 

Men nå skal jeg på skolen, også så skal jeg til byen en tur etter skolen. Håper dere får en fin dag, så blogges vi senere!
Forresten, dere har vært kjempeflink til å stemme på meg i blogg vs blogg som jeg er med i. Jeg leder med hele 66% av stemmene, så tusen takk:) Konkurransen varer til i morgen (trur jeg?) så dere som ikke har stemt enda, må stemme på meg. Hvis dere synes jeg fortjener det da:) Dere kan stemme med å trykke her

Denne sangen blir spilt mye hos meg for tiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg