Tonight’s gonna be a good night!

Hei cupcakes, søtinger, muffinser, vanillafaces og alt det der man bruker å kalle leserne sine for.
Har akkurat kommet hjem fra byen en tur med jentene. Er litt stolt over meg her jeg ligger, for jeg klarte å overse alt det fine jeg hadde lyst på å gå rett forbi nesten uten å se meg tilbake. Har ikke så mye penger at moment, for lønna jeg fikk denne måneden er ikke akkurat noe å skryte av. Okei, jeg tilstår. Jeg kjøpte meg en liiiten ting, og det var noen søte svarte sommerfugler til å ha i håret som kostet bare 30 kroner. Den lille synden skal jeg nok klare fint å leve med.

Over til overskriften. I kveld er det jentekveld/party hos Catarina. Gleder meg veldig, for det er syyykt lenge siden jeg har vært ute nå. So tongiht's gonna be a good night! Skal straks bortover til Therese å ordne meg for kvelden og en god blogger legger jo alltid ut outfiten for kvelden. Så da må jeg jo selvfølgelig gjøre det jeg og. Videoblogg eller bilder? Dere bestemmer.

bildet må til..

Hva skal dere gjøre i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg