Sunday is a chillday

Hei bloggen! Jeg er ikke kristen, men søndager er for det om helligdager for meg. Da skal man helst gjøre minst mulig; slappe av, sove lenge, ha et sminkefritt ansikt og lade opp til en ny helvettesuke. Så det er akkurat det jeg har gjort i dag, har også tatt ansiktsmaske, noe som jeg gjør alt for sjeldent. I morgen er det full fres igjen med skole, jobb, trening og alle andre forpliktelser som hverdagen innebærer. Skulle egentlig gjort en del lekser i dag, men de har hjernen og latskapen min klart å unngått. Har besøk av storesøsteren min Karen i dag, men hun har bare ligget å sovet siden hun kom å forsynte seg av klesskapet mitt. Veldig trivelig selskap må jeg si! Men hun er verdens beste storesøster og jeg får alltid låne klær hos henne, så jeg skal vel ikke nekte henne. I love my bigsis! (men jeg måtte knipse et sovebildet bare for å være litt slem)

Er du like lat som meg på søndager?

8 kommentarer
    1. kordan videregående skole skal du gå på ? kordan linje ?
      kjenne du noen fra langnes eller grønnåsen skole ?

    2. Anonym: Hei anonym! er veldig usikker på akkurat det. står mellom fitness linja, frisør linja og service og samferdsel. ja kjenner til noen fra begge skolene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg