I’m gonna be the best grandma ever!

Jeg elsker søte, små, litt runde bestemødre som sitter i godstolen om kveldene å strikker lester til barnebarna sine og som lager verdens beste hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus. En slik bestemor skal jeg bli når jeg blir bestemor. I dag på skolen så minnet jeg meg selv om en slik bestemor, for vi hadde strikking på skolen og jeg satt der med strikket blomster genser, bestemorknute på hodet og hadde skikkelig strikkeskils! Måtte til og med låne brillene til Hanne bare for å få den siste matchen. Jeg må si at jeg kommer til å bli en skikkelig strikkebestemor, for strikking er jo faktisk skikkelig artig! Har aldri tenkt noe stort over tidligere når jeg har fått hjemmelagde lester og sånt til jul, men nå fremover kommer jeg til å bli kjempeglad, fordi det er faktisk en veldig personlig gave når jeg tenker meg om.

Grandma is in tha house lizzm!

Okei, kanskje ikke en bestemor bruker dyre D&G briller..!? (eller har kvise på overleppen)

Nå skal grandma ta seg en powernap frem til hotell cæcar begynner, så ha det fint så lenge!
Kledde jeg briller forresten?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg