Jeg trenger litt hjelp i fra dere!

Hei dere søtinger som leser bloggen min!
Skrev i forrige innlegg at jeg skulle ta en liiiiten powernap i 7-tiden, og gjett hva! Jeg stod nettopp opp å trudde det var morgenen og ble veldig overrasket over hvor usedvanlig våken jeg var. Jeg blir nesten litt sint på meg selv.

Men over til overskriften, som dere ser så trenger jeg litt hjelp i fra dere! Det ene er at jeg har veldig lyst til å lage en videoblogg, men er ganske ny på det her så lurer på om noen av dere har noen ønsker om hva jeg skal videoblogge om? Gi meg masse forslag, så jeg får litt inspirasjon.

Den andre tingen er at jeg er blitt valgt ut i blogg vs blogg på denne bloggen her og hvis dere synes at jeg fortjener å vinne så må dere være så snille å stemme på meg! Synes det er kjempe morsomt å bli valgt ut til blogg vs blogg, og enda morsommere å vinne:D Trykk på bildet for å stemme!

4 kommentarer
    1. lag videoblogg om foreks. sminken din ( som du bruker daglig), skosamlingen din, skjerfsamingen din, smykkesamling etc. Eller ha videoblogg der du sier hvilke ting du bruker mest som foreks mest brukte bukse,topp,sko,mascara etc.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg