SATS og Burger King passer ikke helt sammen

I dag har jeg syndet! Ikke pågrunn av at jeg ikke har blogget i dag, men pågrunn av noe helt annet! Burger King på Langnes har vært så sykt utspekulert da de valgte å starte opp sjappa akkurat der! Med andre ord, vegg i vegg med min kjære SATS. Burger king og sats er som engel og djevel eller svart og hvitt. Og i dag så ble jeg tatt av djevelen!

Jeg og Karen, søsteren min var som dere skjønner på sats å trente i dag. Ganske bra treningsøkt må jeg bare få legge til. På slutten kjente jeg at jeg ikke hadde noe mer å gi fordi magen min trengte påfyll. Så i garderoben etterpå spekulerte vi om vi skulle gå opp på Ica (som ligger vedsiden av Burger King) å kjøpe noe godt og sunt eller om vi skulle vente til vi kom hjem. Vi bestemte oss jo da for at vi skulle gå på Ica, men da vi kom opp trappen å jeg kjente lukten av burgermat, så klarte jeg ikke tenke klart og fokusere på det jeg burde ha fokusert på, nemlig salat og druer.

Karen prøvde hardt uten noe hell å dra meg bort der i fra, men bena og sulten min styrte meg, og vips så hadde jeg bestilt meg to burgere. Flinke Karen holdt seg til banenen og var mildt sagt skuffet over meg..


Måtte finne et bildet med mat på, I love junkfood! Lillebror mente jeg var ekkel på dette bildet, kan ikke skjønne hvorfor..

4 kommentarer
    1. ah så fin blogg du har! du skriver sikkelig bra :-))
      hihih, jeg likte bloggen din sikkelig godt 😀
      men du? kunne du gått inn på bloggen min å bare komentert det siste inlegget mitt? ts, hadde blit kjempe glad vis du gadd det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg