for en drit dag

Hello there!
Ligger som en hval i sengen akkurat nå og er på god vei inn i drømmeland. Jeg skjønner ikke at jeg er så sliten for tiden, har absolutt ingen energi til overs. Har ikke nok energi til det jeg må gjøre en gang. Kommer mye for sent på skolen fortiden og når jeg er der så er motivasjonen og arbeidsinnsatsen like død som Michael Jackson. Dårlig blogging skyldes også lite energi, for har mye på hjertet men jeg sparer det til jeg får lyst til å skrive det. Ellers blir det bare dårlig blogging. Helgen er alltid etterlengtet hos meg, men aldri så mye som den har vært denne uken!! Men nå skal jeg ta meg en times tid i drømmeland, så skal jeg lage videoblogg med mine favoritt plagg, siden det var noen som spurte etter det.

Gidder ikke å legge ut noe bildet av tryne mitt i dag, så legger heller ut en av favorittsangene mine for tiden. Ke$ha- Your love is my drug

Forresten, jeg har litt lyst til å kjøre i gang en spørsmålsrunde siden jeg begynner å få en del lesere, hvor jeg svarer på videoblogg, for det virker ganske morsomt. Så hvis du er keen på det så spør i vei nå!

Vi snakkes senere!

6 kommentarer
    1. er det noen du savner?
      Er du fornøyd med livet ditt?
      Er du utadvendt?
      Hvem er din bestevenn?
      Nevn tre ting du liker/ikke liker med deg selv.

    2. Kan du begynne å legge ut flere bilder i hvert innlegg? Synes det er mye artigere å lese ett innlegg med masse bilder enn uten. Menl så synes jeg at når det gjelder bilder på blogger, så følger man ordtaket “kvalitet fremfor kvantitet”! 🙂

    3. Skrev bare ett spørsmål da, sko egentlig skrive flere, så da kjører jeg på her og nå;
      – Kan du legge ut oftere ut outfit bilder, og bilder av innkjøp o.l? Synes det er intressangt, ettersom jeg er ganske så moteinteressert :- )
      – Hva er din yndlingsrett?
      – Hva er din favoritthobby?
      – Har du mange søsken?
      Må ogsåfå lov å legge til at jeg synes bloggen din er bra, du skriver godt og morsomt! (oj, shit. Hvor lærer hørtes ikke det ut…)
      aanywaays, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg