Videoblogg med dagens innkjøp is coming up

Hello sweeties!
Sover hos Therese i natt og vi sitter å digger til musikk fra min fete nye iphone og har blogglan, wiiihuu! Vi er faktisk blitt helt hekta, nesten så vi blir sent på bloggavhengighetrehabilitering av vennene våre. Nei, såå ille er det vell ikke. Nå skal vi hvert øyeblikk mekke sammen en videoblogg hvor jeg viser frem dagens innkjøp, som jeg er veeldig fornøyd med. Shopping is my life!


Therese og meg som digger vårres nye mobiler!
 
Tenkte jeg skulle bruke dette som profilbildet på facebook, nettby osv. Er jeg ikke pen?
Hva har dere gjort i kveld?

7 kommentarer
    1. når er det videoen kommer, jeg vil seeee 🙂
      håper du legger den ut!
      dritt bra blogg, btw. digger deg : D

    2. det heter ett profilbilde, det profilbildet , utrolig irriterende at du f.eks. skriver ”jeg skal bruke dette som profilbildet”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg