pc’en min, miss you!

ååneei, faen! Drev å lastet opp to videoblogger, men så TOK foreldrene mine pc'en i fra meg, fordi jeg ikke har ryddet rommet i dag. Som jeg har lovd nå i 2 uker (så det er jo litt forståelig). Men uansett jeg trenger pc'en min nåå! Sitter nå å skriver dette innlegget fra en drittpc som vi har i huset, bare for å få ut litt sinne. Jeg får ikke babyen min tilbake før jeg har ryddet rommet, så nå skal jeg rydde romme med en eneste gang, for pc'en må jeg ha når jeg våkner i morgen. Det er fire ting jeg er avhengig av, og det er: Iphonen, kameraet, mat og den siste er? JO MIN KJÆRE PC:(
Er du like avhengig av pc'en som meg?
Velg 5 ting du IKKE kan leve uten?
Denne stasjonære dritten har kun bilder fra dinosaurus-tidene, så dette innlegget blir et bæseinnelgg fra meg. God natt!

8 kommentarer

Siste innlegg