sure kunder

Heihei!
Har nettopp satt stumpen godt ned i sengen og nyter synet og lukten av mitt nyvasket rom. Har så klart vært på skolen i dag, og jeg har faktisk funnet ut at matematikk ikke er så aller verst bare man gidder. Man får bedre selvtillit når man gjør sitt beste og får ting til. Jeg har bestemt meg for at fra nå av skal jeg begynne å tenke litt mer på skolen fremfor alt annet som suser gjennom hodet mitt. For hvis jeg skal kunne velge fra øverste hylle om hva jeg vil gå til høsten, så må jeg få fart på sakene, og karakterne må opp ett par hakk! Angående videregående, så er jeg helt sinnsforvirra. Jeg ANER ikke hva jeg skal velge, og fristen er om en måned?!?! HELP ME! Allmenn er ikke et alternativ en gang..

Etter skolen var jeg på jobb, og jeg jobber på Burger Man (flere som har spurt). Jeg har alltid irritert meg over de grinate kassekjærringene som nesten bjeffer til kundene når de snakker til de. Synes fremdeles det er irritende, men fy så mange sure og uforskammede kunder det er som kommer for å kjøpe seg mat. Noen av de som kommer skulle man trudd at de så et ekkelt krypdyr, og at de har muggen ost under nesen, så mye som de rynker på nesen. Da er det ikke alltid like lett å være smilende-glad servitør. Men så har man jo alltid de kundene som smiler og sier hei og hade. De er utrulig koselige.
Marte, Therese, meg og Johanne på skolen!

Konkurransen finner dere HER, og spørsmålsrunden finner du HER!

12 kommentarer
    1. jeg har ett spørsmål om mobbing på bloggen min i det siste inlegget mitt. kunne du vært så snill og sagt din mening om det i komentarfeltet mitt? jeg ville blitt veldig glad vis du kunne gjort det og jeg hadde selvfølgelig sett kjempe stor pris på vis du kunne gjort det 🙂

    2. Hei Tuva!
      Enig angående matematikken – bare man gidd og forstår det så går det helt greit. Angående skole, så er heller ikke allmenn et alternativ her i gården. Vi tar oss en tur på salg og service 😉
      Jeg liker glade kunder, hater sure kunder:)

    3. Du bør definitivt velge media 🙂 hvis du ikke er glad i teori er dette linjen for deg. Man får sykt frie skoledager med omtrent bare praksis! (kommer jo sikkert litt ann på hvilken skole man går på også da, men anbefaler virkelig media.)

    4. jeanette: Både buksen og toppen er fra Vero Moda;) Men det er en god stund siden jeg kjøpte dem, så de er nok ikke i butikken lengre. Husker ikke prisen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg