Videoblogg: Jeg viser frem sminken min/anbefaler sminke

Dere aner ikke hvor j****g lei jeg er denne videoen nå! Har brukt flere timer på den, selv om det ikke ser sånn ut. FORDI, først og fremst så stod jeg å sminket meg UTEN å filme. Så da oppdaget jeg jo ikke det før jeg var ferdig med å sminke meg. Deretter var det masse styr med moduset på kameraet og batteriene gikk da til slutt tom for strøm, great! Så måtte leite huset rundt etter nye batteri, som jeg da fant til slutt i fjernkontrollen. Da var jeg passelig lei og irritert, så ser ikke akkurat så veldig blid ut på filmen. Men når jeg endelig hadde fått filmet alt og redigert det, SÅ ville ikke videoen laste seg opp på windows movie maker. Dette skjedde utallige ganger, så jeg måtte redigere filmen hele tiden på nytt i håp om at det skulle funke til slutt. Endeliiig ville windows drittmaker sammarbeide med meg, så her har dere videoen. Håper dere elsker den, helt seriøst!

Har du noe å anbefale meg?

EDIT: solpudderet mitt er ikke fra lancome, men guerlain

21 kommentarer

Siste innlegg