mosen er borte nå

Heipådu!
Har ligget så mye i sengen å sløvet de siste dagene at i dag føltes det ut som at det hadde begynt å gro mose mellom meg og sengen. Så jeg bestemte meg for å skrubbe av meg all mosen og smøre på meg litt selvbruning, som jeg kjøpte i går.

Den er fra Loreal, som du kanskje ser. Det er første gang jeg prøver ut denne, men første inntrykket er veldig bra. Den er akkurat som en tykk olje, som er lett å smøre på og den tørker fort inn i huden. Den hadde en ganske sterk lukt som nesten svei litt i nesen. Da er det bare resultatet som gjenstår å se. Så hvis jeg ikke er på skolen i morgen, så er det ikke fordi jeg har forsovet meg, men fordi jeg garantert ser ut som en hvit og brun dalmatiner. Jeg tuller.. ikke

Smørte på en ansiktsmaske også i samme slengen.. Så nesten litt brun ut på disse bildene, men bilder lyver jo som dere vet. Or? Kontraster på høyt nivå

Må fortelle dere en hemmelighet.. Dere twilight-fans, don't kill me now. Jeg har aldri lest twilight, og jeg må være sånn cirka den eneste jenta på min alder som IKKE har lest twilight. Omgomg, jeg er outsider asss. Jeg har prøvd, men gjennomførte aldri den første boken. Jeg datt ut midt i, men nå skal jeg sette meg ned å gi det en ny sjangse.

Må bare vise frem blomstrene mine. very nice? Jeg har forresten verdens mest kvinnelige og velstelte negler hvis noen lurte. Vi blogges senere!!:)

8 kommentarer
    1. For å si det sånn. Den selvbruningen suger!
      Du får kjempe fin farge, men den går av etter 2-4 vask og blir sjollete og stygt! Den STINKER neste dag, og jg måtte skrubbe meg inn i såpe for å få vekk lukta. Ikke til å anbefale!

    2. Jeg har spurt min kjære bestevenninne om å låne Evighetens kyss, fikk den av henne i dag, så skal lese den i vinterferien… gleder meg til å byne 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg