KONKURRANSE – igjen

Yes, jeg kjører i gang med en ny konk nå, men denne er litt mindre da. Men tar en ny fordi jeg vil gi bort denne lillae strikka-cardigaen til en av dere, fordi jeg ikke har plass eller bruk for den. Jeg var på shopping en dag i forrige uka, også kom jeg over denne og den var på salg. Så jeg kjøpte den bare uten å prøve den. Men jeg fant ut at istedenfor at den bare ligger i skapet mitt sammen med resten, så kan jeg heller gi den bort. Fordi jeg er så snill!

Den er lilla, men den ser blå ut på bildene. Og den er i strørrelse 36, men passer nok de fleste.

Legger med en likedan selvbruningskrem som jeg nettopp har kjøpt meg, bare fordi jeg er i så utrulig godt humør i dag.

Slik ser den ut på. Veldig fin egentlig. Nesten så jeg ombestemmer meg, men nei.

Det eneste som skal til for å bli med er å legge igjen en hilsen til meg, og fortelle hva du heter, hvor i landet du bor og hvor gammel du er:) For det kan bli spennende/skremmende å se hvem som egentlig leser bloggen min..

Denne konkurransen vil bare pågå i ett par dagger, så meld deg på da!!

142 kommentarer

Siste innlegg