JEGHATERÅFINNEPÅOVERSKRIFTLALAlA

Hello there! Man begynner å skjønne at det er på tide å legge seg når det ikke lengre er noen å snakke med på msn. Så ja, senga next! Neiii faen.. Holdt på å glemme av en ting. Jeg har vært så smart at jeg faktisk har lovd læreren min å gjøre matteleksa til i morgen. Og jeg hater å skuffe henne. Men hva skal man prioritere? gjøre leksene eller få seg en god natt med søvn?? Den er vanskelig.. Tror jeg går for sistnevnte.

Photoshoot med seg selv før man legger seg er alltid kos

YOyoyo gangsta homieYO, så pheet liksom.

Tar en fjortis-pose også

Her tenkte jeg på hvor jævlig jeg hater skole og lekser. Var faktisk utrulig pen på dette bildet.

Minner forresten på konken jeg har pågående at moment. Gidder ikke linke, for dere skroller bare ned et par hakk så finner dere 😀

Her er en liten to do list for morgendagen:
♥ IKKE komme forseint på skolen
♥ Ha dagens/kveldens outfit på bloggen
♥ Videoblogge
♥ Bursdagen til Marte pia

Tror alle digger denne.. men serr, GOD NATT!

12 kommentarer

Siste innlegg