Lørdagens innkjøp!

Here I'm, once again, tralalaa!
Har nettopp vært på kino å sett "Daybreakers", sammen med noen søte flickor + Bengtyboy. Den var tydeligvis veldig bra i følge de andre, men jeg satt der med makk i ræva og sjekket klokken hvert 5. minutt mens jeg lente meg over Therese og stappet surtåa i tryne på henne for å få litt selskap, men hun bare overså meg og glante videre på filmen. Gikk til og med på do, uten å egentlig måtte på do. Så har fått bekreftet i kveld av de andre at jeg ikke er en "kinoperson". Hahaa! Ja da vet alle dere gutter der ute som er interessert, at kino ikke er The way to go.

Anywayys! Lønningen er ankommet min konto, og denne måneden har jeg bestemt meg for å bruke alle pengene på masse fine og unødvendige ting. Nettopp fordi det ikke er noe nyttig jeg trenger. For et luksus problem jeg har.

Lørsdagens innkjøp


lovelovelove! Kjøpt på kappahl, som forresten har fått inn sykt mye fine øredobber osv.

Disse er fra Cubus

Smykke fra H&M, 99 kr.

En suuuper søt sommertopp fra H&M, som jeg kun betalte 30 kroner før. Fin til high-waist skjørt også. Ignorer søndagstryne mitt. Man skal ikke bruke sminke på søndager..

Paljett vest fra H&M, husker ikke prisen. Her kjenner jeg på barnet som sparker.

Denne kjolen/tunikaen/toppen er så fiiiin. Fikk/låne den hos søsteren min, verdens beste!

Hva likte du best?

11 kommentarer

Siste innlegg