Se så flink jeg er

Heihei du! Har nettopp kommet hjem fra skolen, og nå venter jeg på at middagen skal bli ferdig. Biff med fløtegratinerte poteter, namm:) Jeg elsker å bo hjemme å få god middag servert hver dag. Middag er absolutt dagens høydepunkt spør du meg, og jeg går å tenker på middag hele tiden når jeg er på skolen. Har i det siste vært mye alene hjemme, og da har jeg gått å vært sulten hele tiden, for jeg hater å lage mat og rydde opp etterpå. Haha, det lover jo godt for fremtiden. Jeg skal finne meg en kar som både er kokk og som elsker å vaske hus. Anyone?
Skal du ha noe godt til middag?:-D

I dette innlegge så skulle jeg egentlig bare vise frem lua mi som jeg har strikket helt selv, i forbindelse med kunst og håndtverk på skolen. Se så fin den ble! Er faktisk litt stolt over den. Første lua jeg har strikket.

Egentlig er jeg ikke så veldig glad i luer, og synes ikke at jeg selv kler det. Men denne var så fin at den må jeg bare bruke for det om.

Gjett hvem som kommer til å bli den beste strikkebestemoren da


Warpus, men han var for tjukk i hodet..

Likte du lua mi?:D

21 kommentarer

Siste innlegg