Sånn skjer når man glemmer kameraet sitt.. mohahah

Legger bare ut noen herlige bilder av Martesøta mi! hahaa, sånn skjer når man glemmer kameraet sitt og andre tar seg friheten til å knipse sånne deilige bilder av seg selv. I love you vennen! Bloggen hennes er www.marteid.blogg.no, men hun har ligget på latsiden i det siste når det gjelder bloggingen, fyfy..

Jeg ligger på rommet mitt nå i nederetasjen av huset, mens oppe ligger resten av familyen sprekksjuk med spysjuka og hele pakka. Jeg blir seriøst aldri syk! Trur jeg må ha verdens beste immunforsvar, noe som er veldig bra, men samtidlig litt kjipt (siden jeg aldri slipper skolen) Har ikke vært syk siden jeg gikk i syvende klasse, som da nå er tre år siden. Trur jeg skal gå opp etterpå å klemme på alle sammen og be dem om å nyse meg i tryne, så kanskje jeg slipper skolen i morgen..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg