Dagens hemmelige innkjøp

Denne søte dongeri kjolen kjøpte jeg på SALG i dag da, på bikbok. Den kostet bare 50 kroner, så den kjøpte jeg bare uten å prøve den en gang. Se så fin og enkel den var da. Den trur jeg kommer til å bli mye brukt, hvertfall til sommeren.


Me like! do you?

Kjenner egentlig at jeg får litt dårlig samvittighet av å shoppe så mye å bruke så mye penger. Foreldrene mine mener i allefall at jeg bruker alt for mye penger på shit som de kaller det. Men altså, jeg jobber å tjener mine egne penger, så derfor kan jeg unne meg ekstra.

Da jeg svarte på spørsmålsrunden om hvilke interesser og hobbyer jeg har, så svarte jeg ikke helt rett. For shopping er vell kanskje en av de største hobbyene jeg har. Shopping som hobby, må være den dyreste av dem alle.
Flere som har shopping som hobby?

13 kommentarer

Siste innlegg