digg å kjenne gårdagens middag opp i halsen!

God morgen kjære leserne mine! Jeg er "endelig" blitt syk. Som jeg skrev i et innlegg i går, at jeg aldri blir syk og at immunforsvaret mitt er best i verden, og at jeg håpet på å bli syk sånn at jeg slapp skolen. Trekker egentlig tilbake det jeg sa jeg. For jeg ville faktisk heller vært på skolen nå, enn å ligge her sulten å spy annen hver halvtime å kjenne smaken av spaghetti og pølser(gårdagens middag) langt opp etter halsen.Herrrrlig! Er du ofte syk?

Liker denne sangen. Happy – Leona Lewis

Minner fortsatt om konkurransen som jeg har, der hvor du kan vinne Hair Extensions fra Pilus. Trykk HER for å komme til konkurransen.

Satser på at jeg er frisk til i morgen, for da har jeg og Therese planer om å filme "MÅ GJØRE- videoen". Men vi vil ha flere crazye forslag, for vi trekker ut de sykeste av dem. Jeg gleder meg! HER kan du skrive inn forslag!


Dette bilde passet perfekt til hvordan jeg føler meg nå.. Ser ut som at jeg skal spy kameraet i tryne her. Og nå vet alle at Katrine klør seg i nesa.. Vi er helt normale altså..

Ble litt kvalm av bilde, trur jeg må gå å spy litt mer!

10 kommentarer
    1. Hei! Beklager at dette ikke er relatert til det du skriver om, men jeg har fått en utfordring på bloggen min som jeg gjerne vil gi videre til deg. Den går ut på å skrive 10 ting du vil gjøre før du dør:) Håper selvfølgelig at du tar utfordringen, og gi meg gjerne beskjed om du gjør det. Så kommer jeg og ser på innlegget ditt:D

    2. sv: tusen takk for tipset ditt! men jeg har vært klar over dette problemet lenge, og det virker uløselig. fordi det kommer bare rosa skrift på bloggen når man trykker opp ett enkelt innlegg (altså ikke hjemmesiden til bloggen), og også bare i internet explorer! jeg har aldri opplevd det problemet sånn ellers i firefox eller andre nettlesere..
      så JA, jeg vet det er plagsomt. men jeg klarer ikke å fikse det 🙁 skjønner ikke hva som feiler bloggen miiin

    3. sv: hehe, jeg har det også ganske travelt om morgenen 🙂 men det er jo viktig å spise frokost. klarer ikke å dra ut av huset uten :p hehee.
      ja, den leona lewis sangen er kjempefin 😀

    4. sv: takk for kommentaren! 😀 det er noe dritt å være kvalm. Har spydd tre ganger i mitt liv, og hater det! 😛
      Du må ha god bedring! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg