I DAG BLIR DET SNØBADING!

God morgen! Hvertfall fra min side. Har hatt fri i dag, noe som har vært utrulig deilig kjenner jeg. Har akkurat dusja, og nå skal jeg bare pakke med meg bikinien og solbrillene. Nei, jeg skal ikke reise til varmere strøk. Skal bare gå bort til Therese å snøbade i hagen hennes. "HVA FAEN" tenker dere sikkert nå. Jo, vi skal filme inn "Må gjøre – videoen", og jeg lover dere at den blir verdt å få med seg! Jeg gleder meg faktisk, liker å gjøre sprøe ting. Men tror jeg tar med meg spybøtta mi for sikkerhetsskyld. Dere har enda sjangsen til å komme med syke forslag. Trykk HER for å komme til innlegget!


Skjer med at jeg bare legger ut stygge bilder av meg selv på bloggen? Egentlig så er jeg dritpen!

Var mange som kommenterte at de ville at vi skulle kysse/kline/vise sex stilling osv. Herregud, har dere aldri sett jenter kline før?

4 kommentarer

Siste innlegg