buy me this! anyone?

Heihei!
Er fremdeles syk hvis noen lurte, og har vært sengeliggende hele dagen. Derfor utrulig kjedelig blogging i dag. Håper alle andre har hatt en kjempefin valentines og morsdag i dag! Håper jeg blir frisk snart sånn at jeg får tilbake energien min.

Hvis jeg har noen beundrere der ute som kunne tenkt seg å glede meg litt. Her er noen forslag til hva jeg godt kunne hatt i klesskapet mitt:

Hvis du måtte velge et plagg, hvilket?

PS: Ojj! Har nesten helt glemt av konkurransen som jeg enda har på bloggen, der hvor du kan vinne hair extensions fra Pilus. Du har enda muligheten til å være med, for trekker vinneren i morgen. <HER> kommer du direkte til konkurransen.

Nå skal jeg se litt på gossip girl før jeg tar kvelden, så snakkes vi vettuu;-)

24 kommentarer

Siste innlegg