Outfit 15.02.10

Det var utrulig deilig å komme seg litt ut av huset å få på seg noe annet en bamsekosedressen som jeg har trasket rundt i hele helgen. Fikk byttet buksa som var ødelagt mot en utrulig nydelig cardigan som jeg kan vise dere hvis noen har lyst. Ble sulten og sliten etter byturen, så jeg dro innom jobb å spiste en saftig bacon-cheeseburger. Det er litt fyfy, men whatever!
Skinnjakke: only, vero moda
Bukse: bik bok
strikkavest: fretex

Smykke er fra kappahl og toppen har jeg fått hos søsteren min, så jeg vet ikke hvor den er fra. Første gang den ble brukt i dag faktisk.

My indianshoes! De er fra skoringen. Bilde er ikke tatt i dag.

Øredobber, min store kjærligheten. De er fra H&M og fåes kjøpt enda. 49 kr bare, løp og kjøp!

Likte du outfiten?
Hva synes du forresten om indianerskoene?

17 kommentarer

Siste innlegg