Jeg selger clip-on settene mine SOLGT!

Av og til så er det godt å feste på litt ekstra hår! Jeg vil selge mine clip on hair extensions til en av dere, fordi jeg får nytt og lengre om noen dager. De er av ekte menneskehår (som vil si at du kan rette, krølle og farge det, akkurat som ditt eget) og ganske god kvalitet, vil jeg si. Ikke den aller beste, men det kan man kke forvente til den prisen jeg betalte; 500 per sett. Jeg kjøpte altså to sett, pågrunn av at jeg har veldig tykt hår. Så hvis du som er interessert også har det, råder jeg deg til å kjøpe begge to. Men det er selvsagt valgfritt:-)

Selger per sett for 250 kroner. Kjøper du begge får du dem for 400 kroner.

De er i farge mørkebrun og er brukt ca. 5 ganger.

De består av 7 deler og 14 spenner.

Slik ser spennene ut.

Er du interessert? send meg en mail på [email protected]

Bilder av meg med håre på. Som dere ser så blir det utrulig tykt og fint! me like
Er flere som har lurt på hvor denne toppen er fra. Den er fra cubus, og er ennå i butikkene:-)

NB: Jeg vet jeg sa i går at jeg skulle avslutte konkurransen i dag, men det går ikke. For snakket med pilus i dag, og de ønsket at konkurransen skulle pågå i 12-16 dager, og i dag har den pågått i 8 dager. Så hvis DU er interessert i å vinne hair extensions fra pilus, meld deg på HER

26 kommentarer

Siste innlegg