Iphonen er en trofast venn

Good afternoon! Today I have been at school. Nei skal ikke begynne å blogge på engelsk, for det suger jeg rumpe i. Men på skolen i dag har jeg skrevet to engelskstiler, en i vanlige engelsken og en i engelsk fordypning. Vi har tydeligvis fått beskjed om dette i forveien så vi kunne forberede oss, men dette hadde jo da ikke jeg fått med meg. Men jeg tok så klart utfordringen på strak arm. Eller rettere sagt min kjære trofaste venn, Iphone. Har gratis nett vet dere, så da gikk det i google translate i dag. Mohahaha! Jeg jukser, omg. Jeg elsker virkelig Iphonen min, for den kan virkelig brukes til absolutt alt. Den er som en minimini pc som man bare kan putte i lommen og dra frem når som helst. Sitter til og med i timene å leser blogger og koser meg. Hverdagen blir utrulig mye lettere, som Kristina Andersen sier;-) Har du iphone?

Fikk en hyggelig overraskelse da jeg sjekka posten i dag:


Blush og øyenskygger fra Everyday minerals. Øyenskyggene var i veldig fine farger, men blushen falt ikke helt i smak. Den var i en rosatone, og jeg liker ikke den type blush. Gleder meg til å prøve ut, så kan jeg jo fortelle dere hva jeg synes. Har du prøvd ut Everyday minerals sminken? Fornøyd?

22 kommentarer

Siste innlegg