Good day

Heihei kjære lesere! Holder på å lage middag, som i dag blir joikaboller, ekte nord-norsk mat. Jeg elsker mat forresten. Så skal jeg dra bort på butikken å sende clip-on settene mine til Carina som har kjøpt de. Senere skal jeg dra å trene tenkte jeg, noe jeg har vært alt for slapp med i det siste. Dette blir en bra dag føler jeg, til tross for at kamerae mitt er gått til helvette og skjermen er helt lilla. Noen som er keen på lillae bilder fremover? Nei, det tror jeg ikke. Skal brase inn på elkjøp en av de nærmeste dagene å forlange et nytt!! Kan ikke være tilfeldig at alt jeg eier og har må bli enten ødelagt eller borte. Men nå er middagen ferdig og magen SKRIKER etter påfull, så nå er det dinner time.


Dette var det eneste matbilde jeg fant.. Snakkes om litt søtinger!
Hva hadde/har du til middag i dag?:-D

7 kommentarer

Siste innlegg