hvor personlig kan man egentlig være..

Det er mange av dere som spør meg om jeg bor sammen med søstrene mine og hvorfor ikke osv. Nei det gjør jeg ikke, av spesielle grunner som jeg ikke har lyst å fortelle om, selv om mange kjente som leser bloggen min vet det. Jeg har ennå ikke funnet ut hvor personlig jeg vil at bloggen min skal være, for jeg føler egentlig ikke for at alle leserne mine trenger å vite alt om meg. Hvertfall ikke ennå. Begynner å få utrolig mange lesere, noe jeg setter veldig stor pris på. Kjempe mange søte og snille lesere, men noen slemme også som alle sammen går under navne "anonym" av en feig grunn. Men jeg tenker også at det er skremmende at så mange sitter å leser om meg daglig. Man vet aldri hva som er der ute, det finnes så mange gale mennesker. Derfor er jeg veldig ops på hva jeg skriver og hva jeg legger ut.

Hvor personlig kan man være egentlig? Det er farlig å blotte seg helt på nett, det har vi flere vitner til. Synes Kanskje jeg en dag blir til å skrive litt mer personlig om selve meg, men den dagen er ikke kommet ennå.


Meg og søsteren min

Hva tenker du om dette?

16 kommentarer

Siste innlegg