Morgeninnlegg :O:O:O:O

God morgen kjære lesere!  Har litt sjokk inne i meg over at jeg faktisk har klart å stå opp så tidlig i dag og rukket og både blogge, spise frokost OG sminke meg. Vanligvis rekker jeg ingen av delene. Da springer jeg ut døren med brødskiva i hånden, styggeste mårratryne ever og har på meg de første klærne jeg ser om morgenen. Og for ikke å glemme en ting, SYKT morgengretten. Stakkars mennesker som møter på meg om morgenen..

I allefall, det er fredag i dag, altså helg, lovelovelove<3 Denne uka har gått så fort, og det elsker jeg. Nå skal jeg bare først slite meg gjennom noen timer på skolen, så skal jeg til byen å kjøpe bursdagsgave til Nora og Anna, som jeg skal i bursdag til i kveld. Så hjem å fikse meg og kanskje farge håret osv. En hektisk dag, supert.


Et eksempel på "ræva morgen outfit". Nice, hæ?


Ikke mine briller, men jeg kler briller ikke sant? Elsker kviser forresten, gjør du?

omgomg, har ennå ikke funnet ut hvordan kjole jeg skal ha på meg i kveld, krise2k. Dere må hjelpe meg. Legger ut bilde av de det står i mellom senere, så får dere velge for meg..

Gud jeg er effektiv, men nåååå må jeg løpe. Heiiihå! Have a nice day everyone!

15 kommentarer

Siste innlegg