Bilder fra Nora og Anna’s b’day

Hei dere!
Beklager for at det ikke har kommet noe update før nå, men jeg har sovet lenge i dag også har jeg hatt kvalitetstid sammen med min kjære familie. Så nå er jeg uthvilt og klar for en ny lørsdagskveld, hoho.

Som dere kanskje vet så var jeg i bursdagsfest i går, hos Nora og Anna. Det var god stemning og en god del kjentfolk, så jeg kosa meg masse. Men jeg mistet en sko i går, så hvis noen som var der har sett en sånn sko som dere ser jeg har på meg på ett av bildene i str. 37, må dere si i fra! Da får den person en suss hos meg!

Har akkurat fått tilsendt bildene som ble tatt i går. Dere er jo så glade i bilder, så her får dere en hel del. Hehee, enjoy!

Thekla, Stine, Marita, Iselin og meg. Posering på g


Norabursdagsbarn, meg og Thekla


Say no more


Meg og Marita sweety


Flotte gutta, Sondre, warvik og Aron


Meg, Marita og Ina. DER ser dere skoene mine, misss:(


Meg og gutta, mjauu

Hva synes du om bildene?
Som dere ser så ble den røde kjolen som sikkert 80% av stemmene gikk til. Dere er flinke!

Men nå skal jeg tydeligvis ut en tur i kveld også, så da går jeg for det antrekket som fikk nest mest stemmer, altså nummer 4. Kommer kanskje fullt outfit senere, hvis jeg rekker. Kos dere i kveld, uansett om du sitter hjemme sammen med familien eller om du skal ut sammen med venner. Dere er herlige alle sammen!

Hva skal du i kveld?:-)

24 kommentarer

Siste innlegg