DAGENS OUTFIT ++

Heipådu!
Er endelig kommet hjem fra jobb, og ligger nå i halvsvime i sengen min. Ble alt for lite søvn i natt, igjen. Uff, i'm a bad girl.. Anyways, jeg slapp i allefall de to siste strikketimene på skolen i dag, nettopp fordi jeg er ferdig med lua mi. Så hadde jo da ingenting å gjøre, så fikk like så godt fri.


Har lagt ut bilde av den tidligere, men hallo. Den fortjener all oppmerksomheten, for den er jo helt awesome!! Ikke sant? Tenk at jeg har laget denne da. Hvis jeg ikke får en 6'er for denne, så sletter jeg bloggen min. Køddaa!

Siden vi fikk fri, så stakk jeg og Malin til byen en tur for å ha noe å gjøre. Kikket i butikker ofc, og jeg holdt på å kjøpe meg to par skyhøye hæler, men jeg klarte å rive tankene mine bort fra dem. De var skikkelig Lady Gaga, kanskje jeg kjøper de i morgen, får se. Men jeg skal i allefall bestille meg minst fem par fra nelly i løpet av de neste dagene. Because I need more shoes!

Som mange av dere kanskje vet så er kameraet mitt ødelagt, og jeg har ikke fått reparert det eller ordnet meg nytt, så bildene er tatt med Iphonen. Og for dere som har Iphone vet at kameraet på Iphonen ikke er det beste.
Malin snupsitupsi<3
                                                                    

Alle klærne er fra Vero Moda når jeg tenker meg om. Smykket er fra Cubus eller kappahl og armbåndet er fra Kappahl. Er dere klar over hvor kaldt det egentlig er ute? Tenk at jeg stod der nede på kaia UTEN jakke å frøys rogna av meg bare for å ta outfitbilder for dere. Tenk å ofre seg på den måten. Hvis jeg ligger syk i morgen så skjønner jeg hvorfor..

Ville bare vise frem mine paintskills. Hadde ingenting med at jeg var direkte dritstygg på dette bilde..


Triana er så wannebe meg, wtf!

Hva synes du om lua og outfiten?

16 kommentarer

Siste innlegg