HALLELUJA

Heii! Jeg skulle ta meg en liiiten høneblund på kanskje en time i går etter at jeg hadde skrevet det siste innlegget, men den ble ganske mye lengre enn jeg hadde planlagt. Jeg sov helt til jeg måtte opp for å gå på skolen. Så jeg har altså sovet i 12 timer i natt!! Guuud, det var deilig. Det trengtes virkelig, så nå er godt uthvilt og klar for denne dagen.

Regner med alle har hørt down med Jay Sean. I allefall, denne coveren er minst like bra som orginalen?

Jeg skulle jo egentlig trekke vinneren i går etter den lille powernapen. Men da SKAL jeg gjøre det senere i dag når jeg kommer hjem fra skolen. Tenkte jeg skulle rive opp så så mange lapper som er med i konken å skrive alle tallene på å legge i en bolle. Så da blir det helt tilfeldig trekning. Hvis jeg gjør det slik, så kommer det i såfall på videoblogg:-)

Likte du coveren?
Har du meldt deg på konken?

9 kommentarer
    1. Hei tuva 😀 du har en kjemmppee fin blogg ! laget du headern din selv ? kan du stikke innom elidahaugan.blogg.no ?

    2. hei 😀 du har dritbra blogg!
      og kjempe fin header.
      stikke innom bloggen min? 🙂
      heelenees.blogg.no ?

    3. Karen: Det er bare å sende mail til de du vil bli sponset av. Du må oppgi hvor mange lesere og sidevisninger du har, så velger de da om de vil sponse deg:-) lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg