AKKURAT NÅ IRRITERER JEG MEG OVER..

 At kameraet mitt er fucka, så jeg får ikke tatt sykt fine bilder av meg selv om dagen for å legge ut på bloggen

 At Dominic(?) i frustrerte fruer er en jævla idiot av en pedofaen!!

 At gradestokken viser 50-  så jeg fryser til is, så noen må komme å fyre opp bål vedsiden av meg så jeg ikke fryser til is

 At jeg IKKE har vinterferie NÅ!

 At det bare er stygge gutter som kontakter meg på nettby, buhu:-(

 At klokka begynner å bli mye, men jeg er IKKE trøtt.. Som vanlig

 At jeg IKKE skal til syden i vinterferien å kose meg med sand mellom tærne

 At jeg IKKE finner på flere ting jeg irriterer meg over, akkurat nå..

Tenk at jeg holdt på å glemme det som irriterer meg mest. JEG GIKK TOM FOR BRUNKREM NETTOPP!!!

Hva irriterer du deg over akkurat NÅ?

33 kommentarer

Siste innlegg