SE HVA JEG FIKK I POSTEN I DAG

Jeg sjekka postkassa da jeg kom hjem fra skolen, som jeg alltid gjør. Og da fant jeg denne pakken, som er sponset fra www.dentaworks.com. Hadde nesten helt glemt av at de skulle sponse meg. Det er altså tannbleiking, og jeg gleder meg masse til å prøve det ut. Kanskje jeg får DET hollywood smilet etter dette? hehe 😀


Dette ser veldig spennende ut! Skal ta før og etter bildet av tennene mine så dere får se om det blir noen forandringer.

Har du prøvd ut tannbleiking før? Ble det noe forandring av det?

19 kommentarer
    1. Kult! Har selv fått sponset den pakken, men har ikke merket noe resultat ENDA! Skjønner ikke hvorfor alle skryter og sier de ser resultat etter allerede en gang! Har tatt det kanskje 7 ganger? Kanskje mest egnet til de som har gule/brune tenner.
      Men du bør være litt obs når du bruker den, er mange som blir plaget med ising i tennene, så prøv og ikke ta mer enn 4 ganger i uka, ca 1 time hver gang 🙂

    2. æ mene nu å huske at sånn der skal man ta på hver kveld å la de virke på natta til man e førnøyd med resultatet!
      E ikke sikker, nærmere sakt så va det en anna type tannbleiking da.. men nåkka må jo ho der Kristina gjøre galt om ho ikke ser resultat!

    3. Du vet at Tannbleking ødelegger emaljen på tennene dine?
      Ja, tennene blir hvitere av tannbleking, men i lengden blir dem gulere enn dem var.
      Så den beste tannblekingen du kan få er med å pusse tennene, Tannbleking ødelegger bare tennene dine og gjør dem gulere i lengden !^^
      Men du får gjøre hva du vill 😉

    4. Har akkurat den samme tannblekingen som du har fått. Jeg er kjempeførnøyd, og kunne se resultater allerede etter første gang. Men jeg anbefaler deg å ikke ta det mer enn 2-3 ganger i uken, for da kan du få ising i tennene og småsår rundt i munnen (dette skjedde først med meg). Så vær forsiktig og ikke bruk blekingen for ofte 🙂

    5. Ja, jeg prøvde tannbleking for lenge siden, og jeg angrer.. for tennene mine ble hvitere , veldig mye hvitere 🙂 men nå er dem gulere enn dem var, ikke at jeg har knallgule tenner nå, men di var hvitere 😉 Det kan jo være at det ikke skjer med deg, men jeg ville ikke tatt sjangsen hvis jeg var deg , men du får gjøre hva du vill ..
      Forresten , hva trenger du tannbleking til ? du har jo kjempe fine og hvite tenner .
      Liker bloggen din veldig godt , håper du blogger lenge 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg